Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΤΑ ΣΠΟΥΡΓΙΤΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ



Είμαι μέλος της δημιουργικής ομάδας «NATURE OF MAKEDONIA and THRACE- BIRDS- MAMALS-HABITAT» η οποία όπως καταλαβαίνεται δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ελλάδα και το έργο της μπορείτε να θαυμάσετε στην ωραία σελίδα που έχουν στο Facebook και έχετε το ελεύθερο να συμμετάσχετε κι εσείς με δικές σας αναρτήσεις.

Εξαιτίας της άγνοιάς μου για τον βορειοελλαδικό χώρο -αφού μέχρι τα Χριστούγεννα μετρούσα μόνο έξη επισκέψεις συμπεριλαμβανομένων και εκείνων της στρατιωτικής μου θητείας- ήμουν κάπως δικαιολογημένος για την αδράνειά μου αναφορικά με τη μικρή συμμετοχή μου στην κίνηση της ομάδας. Από αυτή τη θλιβερή κατάσταση ήθελα να βγω και η ευκαιρία μου δόθηκε με το μεγάλο ταξίδι προς τα μέρη της Καστοριάς και στο Γράμμο.

Εκεί λοιπόν, με τη μικρή αλλά θαυματουργή μηχανή Cannon G9 κατάφερα και μεταξύ άλλων τράβηξα όπου και όπως μπορούσα και μερικές φωτογραφίες πουλιών. Αναφέρω πάντα την Cannon G9 γιατί μου έχει μείνει καημός από τις κλοπές την περασμένη άνοιξη μιας ίδιας και μιας άλλης Cannon G11 όταν με τσάκισε το κακό μάτι που έπεσε πάνω μου. Ένας άλλος λόγος που την αναφέρω είναι να μαζεύω και κανένα «like» παραπάνω εντυπωσιάζοντάς σας για το κατόρθωμα που κάνει αυτό το μηχάνημα σε σύγκριση πάντα με κάτι θηριώδεις μηχανές και φακούς που διαθέτουν πολλοί που φωτογραφίζουν πουλιά.

Με αυτή λοιπόν τη μηχανή τράβηξα αρκετές φωτογραφίες με δεκάδες πουλιά στην παγωμένη λίμνη της Καστοριάς, πράγμα φαντάζομαι πολύ συνηθισμένο και κοινότυπο αλλά και πολλές άλλες, για τις οποίες καμαρώνω ς γιατί εκτός από τις τεχνικές αδυναμίες είχα να κάνω και με το παγωμένο χιόνι και το κρύο που μου ξέραινε τα δάχτυλα γιατί δεν είχα φροντίσει να έχω μαζί μου ψιλά γάντια κι ακόμα γλιστρούσαν και οι αρβύλες μου στους παγωμένους δρόμους και είχα το νου μου συνέχεια να μην πέσω και τη σπάσω.

Τέλος πάντων τα κατάφερα κι έτσι τώρα μπορώ θαυμάσια να θεωρηθώ ενεργό μέλος της ομάδας «NATURE OF MAKEDONIA and THRACE- BIRDS- MAMALS-HABITAT». Πρέπει ακόμα να πω πως γλυκάθηκα από το αποτέλεσμα καθώς και με την υπέροχη φύση της Καστοριάς και της παγωμένης Κοζάνης και θέλω να ξαναπάω πολύ σύντομα εκεί να φωτογραφίσω όχι μόνο πουλιά αλλά και ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα για τη δουλειά βεβαίως αλλά και να σας μοιράζω από τον actimona φωτογραφίες και κείμενα από αυτό τον υπέροχο τόπο.

- Στη φωτογραφία, σπουργίτια κουρνιασμένα πάνω στα γυμνά κλαδιά μιας μηλιάς κοντά σε ένα σπίτι στο χωριό Βασιλειάδα της Καστοριάς. Μόλις είχαν σηκωθεί από ένα σημείο της αυλής που δεν είχε χιόνι και τσιμπολογούσαν κάτι σπόρους εκεί…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου