Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΔΥΟ ΨΗΛΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

Βρήκα επιτέλους ένα ποδήλατο στα μέτρα μου!!!

Έτυχε χθες το απόγευμα να κατηφορίσω προς το Μοναστηράκι και αφού τέλειωσα ότι είχα να κάνω, έκατσα με κάποιους φίλους που βρήκα να φιλοσοφούν τα πράγματα έξω από κάποια παλαιοπωλεία, στο πεζοδρόμιο της Ερμού, το λεγόμενο και «Ακαδημία της Ερμού».

Η κουβέντα με τον Γρηγόρη Κοντράρο, παλαιοπώλη στην Ερμού 115, λίγο πριν από το Θησείο, που στράφηκε  γύρω από τις απόψεις του για τα παγκόσμια αλλά και τα ντόπια ζητήματα, κατέληξε και στα ψηλά ποδήλατα που είχε μεταξύ άλλων ποδηλάτων και πάσης φύσεως και ποικιλίας χρήσης αντικειμένων στο δρόμο να τα βλέπουν οι ενδιαφερόμενοι οι οποίοι δεν ήταν και λίγοι, καθώς αυτού του είδους τα ποδήλατα σπανίζουν και απαντώνται μόνο σε συλλογές. Τα πήρε από κάποιο αμερικανό λάτρη των ποδηλάτων που έφυγε από την Ελλάδα, μου είπε, είναι δανέζικης κατασκευής και όντως σπάνια μου και γι’ αυτό επιθυμεί, όποιος τα αγοράσει να τα προσέξει γιατί δεν βρίσκονται εύκολα αυτά πια.

Μνημεία της ποδηλασίας, τα ποδήλατα που είδα χθες στην Ερμού...

Δεν ξέρω ποιος μερακλής θα τα πάρει, αλλά καθώς μου άρεσαν κι εμένα, ζήτησα από τους βοηθούς του, Αλή από το Πακιστάν και Αναστάση από την Αφρική να τα κρατήσουν να τα φωτογραφήσω να τα θυμάμαι και με την ευκαιρία,πήρα κι εγώ μια πόζα με ένα από αυτά. Το ψηλότερο που ήταν και πιο εντυπωσιακό, αναλογιζόμενος βέβαια πως αν τύχαινε και καβαλλούσα μια στιγμή ένα τέτοιο, μετά από τα λίγα μέτρα που θα κατάφερνα να ισορροπήσω, αμέσως μετά θα κατέληγα στο ορθοπεδικό χειρουργείο δια τα περαιτέρω…

ΑΘΗΝΑ, 01102013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου