Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ – ΔΗΜΑΡ*


 
Το ψηφοδέλτιο ΠΡΑΣΙΝΟΙ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ είναι μια δημιουργική συνάντηση των χώρων της πολιτικής οικολογίας και της δημοκρατικής, ανανεωτικής αριστεράς, με σαφή προγραμματική συμφωνία. Δεν είναι άθροισμα αλλά υπέρβαση των δυο κομματικών σχηματισμών και προσβλέπει προς το μέλλον, μαθαίνοντας όμως και από τα λάθη του παρελθόντος…

Πιστεύοντας ότι μπορώ να προσφέρω στην πολιτική με τις ιδέες αλλά και το έργο που παράγω εδώ και πολλά χρόνια στην ελληνική περιφέρεια, συμμετέχω στις εκλογές με το ψηφοδέλτιο «ΠΡΑΣΙΝΟΙ – ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» στο νομό Φθιώτιδας, απ’ όπου κατάγομαι και όπου, τώρα που εκ των πραγμάτων σιγά - σιγά απαλλάσσομαι από επαγγελματικές υποχρεώσεις, πήρα την απόφαση να επιστρέψω και να συνεχίσω ανοίγοντας έναν άλλο, ιδιαίτερο κύκλο στη δουλειά μου και φυσικά με τη σχέση μου με τον τόπο μου και τους ανθρώπους του.

Δεν είναι βέβαια αυτός ο βασικός λόγος της ενασχόλησής μου με την πολιτική. Από παλιά, από την αρχή της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας πάντα έδειχνα ενδιαφέρον και συμμετείχα, όσο φυσικά το επέτρεπε η δημοσιογραφική δεοντολογία. Ο χώρος που με ενδιέφερε ήταν η Οικολογία και παρακολούθησα από τα μέσα της δεκαετία του ’80, είτε ως πολίτης, είτε ως δημοσιογράφος, όλες τις φάσεις της πορείας της στην Ελλάδα και συμμετείχα τις περισσότερες φορές στις εκλογές στη Φθιώτιδα υποστηρίζοντας με τη θέση μου τα αυτονόητα που πρεσβεύει για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Αυτονόητη είναι για μένα η οικολογία, της οποίας τις πολιτικές και όχι τις μικροπολιτικές (όπως αποδείχθηκε ενδιέφεραν αρκετούς από το χώρο) καλούμαι τώρα να προβάλλω και να εργαστώ στον τόπο μου και σε όλη την Ελλάδα. Την Οικολογία την οποίας την τιμή κρατήσαμε ψηλά με τον «Πράσινοι – Αλληλεγγύη, Δημιουργία, Οικολογία» στις τελευταίες ευρωεκλογές και τώρα συνεχίζουμε μαζί με την Δημοκρατική Αριστερά σε μια ισότιμη συνεργασία για την προώθηση μιας κοινής στρατηγικής. Με ένα εναλλακτικό σχέδιο βασισμένο στην οικολογική, κοινωνική και οικονομική καινοτομία για έξοδο από την κρίση, με συμμαχίες στην Ευρώπη. Με ένα πράσινο κοινωνικό συμβόλαιο βιώσιμης ευημερίας.

ΑΘΗΝΑ 22012015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου