Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΣΗΕΑ

Με τον Ηλία Μίχαλο 
Με τον Δημήτρη Τριανταφυλλίδη

Οι εκλογές, επί του προκειμένου της ΕΣΗΕΑ, εκτός από πεδίο φηψοθηρίας και πολιτικών τάχα αντεγκλήσεων που στοχεύουν στην επικράτηση της μιας ή της άλλης παράταξης, μας δίνουν και μια ευκαιρία να δούμε και να μιλήσουμε (και να ψηφοθηρήσουμε) με πολλούς συναδέλφους που, για διάφορους λόγους έχουμε χάσει την επικοινωνία μας. Έτσι λοιπόν σήμερα, είδα με μεγάλη χαρά τον κύριο Ηλία Μίχαλο, έναν πολύπειρο και ιδιαίτερα σεμνό δημοσιογράφο που από το απέναντι γραφείο στην Ελευθεροτυπία, στην οδό Κολοκοτρώνη, το 1987, μου δίδαξε με τον τρόπο του πολλά πράγματα και κυρίως τι σημαίνει σωστή δημοσιογραφία. Σήμερα που κι εγώ σιγά – σιγά κλείνω κι εγώ τον κύκλο μου, μου δόθηκε η ευκαιρία να τον ευχαριστήσω για όσα έμαθα από αυτόν εκείνα τα ωραία χρόνια.  Την ίδια χαρά ένοιωσα σαν συναντήθηκα και με τον καλό φίλο Δημήτρη Τριανταφυλλίδη, με τον οποίο πιστεύω πως μοιραστήκαμε σταυρούς μιας και είμαστε στο ίδιο ψηφοφέλτιο των «Ενωμένων Δημοσιογράφων» και μιλήσαμε για τα τρέχοντα αλλά και τα παλαιά, τις συνέπειες των οποίων δεν πληρώνει σήμερα μόνο ο κλάδος αλλά ολόκληρη η κοινωνία…

ΑΘΗΝΑ, 03062015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου