Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

CASTING ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΥΦΗ ΧΕΛΩΝΑ…


Ο Σωτήρης έμεινε να κυκλοφορεί στα χωράφια στο χωριό και ποτέ δεν θα γνωρίσει τα Πατήσια...
Πνιγμένος κυριολεκτικά από τις υποχρεώσεις της αγροτικής ζωής, τόσο που ούτε στο καφενείο δεν πάω αυτές τις ημέρες, προλαβαίνω εντούτοις και παρακολουθώ και την κατάσταση των άγριων ζώων που συναντώ ή βλέπω τα ίχνη τους. Ζώα όπως ασβοί, αλεπούδες, κουνάβια, δεκάδες ποντίκια της γης και των κλαριών, φίδια σε μεγάλη ποικιλία και σαύρες, πουλιά διάφορα, από γεράκια ως σπουργίτια δίνουν ακόμη ένα άλλο τόνο στη ζωή της υπαίθρου του χωριού μου και νομίζω πως η παρουσία μου όλη την ημέρα στο χωράφι τα ενθουσιάζει καθώς είχαν χρόνια να δουν αυτό το φαινόμενο.



Δεν με απασχολούν ιδιαίτερα αλλά προσέχω κυρίως τα φίδια μη και πατήσω κανένα ενώ έχω και κάτι απωθημένα με τα κουνάβια γιατί έφαγαν μια κλώσα της μάνας μου. Τα μόνα ζώα που προσέχω ιδιαίτερα και μπορώ βεβαίως λόγω της βραδύτητας στην κίνησή τους είναι οι χελώνες και τούτο γιατί έχω αναλάβει να βρω μια θηλυκή να ζευγαρώσει με μια αρσενική χελώνα που έχει στην αυλή της στα Πατήσια. Έτσι κάθε χελώνα που βρίσκω την πιάνω και τη γυρίζω ανάποδα να δω αν το «πάτωμα» του κελύφους της έχει ένα βαθούλωμα το οποίο για πρακτικούς λόγους (να μη γλιστράει η αρσενική χελώνα πάνω στη θηλυκή) χαρακτηρίζει τις αρσενικές και τις βοηθάει στην διαιώνιση του είδους.

Οι αρσενικές χελώνες είναι συνήθως μικρότερες από τις θηλυκές και στο κάτω μέρος τους κελύφους τους έχουν ένα βαθούλωμα που τους είναι χρήσιμο στις συνευρέσεις τους…


Σήμερα λοιπόν έπιασα την πρώτη και μου βγήκε αρσενική οπότε την άφησα πάλι ελεύθερη και δεν αποκλείεται τώρα που γνωριστήκαμε -Σωτήρη τον βάφτισα λόγω και της ημέρας – να τα ξαναπούμε και να τον κεράσω και κανένα φρέσκο κηπευτικό από τον μπαξέ της μάνας μου. Χώρια δε που μου ήρθε η ιδέα, αντί να ψάχνω για θηλυκές χελώνες στο Βελούχι, να πάρω τον αρσενικό που ζει στη αυλή της Έλενας και να τον αμολήσω στα χωράφια να βρει όσες θηλυκές θέλει και να αποκατασταθεί εδώ στα ορεινά… 

ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΨΗ, 06082015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου