Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ



Φυσικά και τιμώ την καταγωγή μου – δηλαδή το χωριό μου, την μοναδική Μεγάλη Κάψη Φθιώτιδας, στις ανατολικές πλαγιές του Τυμφρηστού (Βελούχι), εκεί γεννήθηκα κι εκεί έζησα το ένα τρίτο της ζωής μου μέχρι σήμερα και δεν αποκλείεται εκεί να συνεχίσω.


Αγαπώ όμως και τιμώ και την Αθήνα, όπου έζησα και δούλεψα σχεδόν σαράντα χρόνια τώρα και τη θεωρώ την Πόλη μου. Την Αθήνα την γνωρίζω καλά, την έχω περπατήσει μέρα και νύχτα και έχω ξεχωρίσει κάποιες γωνιές της που μου αρέσουν περισσότερο και τις επισκέπτομαι συχνά, πολλές φορές μάλιστα τις φωτογραφίζω και γράφω γι’ αυτές. Μια απ’ αυτές είναι το μικρό αθηναϊκό σπίτι στην οδό Ασωμάτων 45 στο Θησείο που στην πρόσοψή του κοσμείται με δυο γύψινες Καρυάτιδες όπου στεγάζεται και το Ινστιτούτο των Ελληνικών Μύλων. Ανάμεσα σε αυτά τα δυο στοιχειά της πόλης, τα οποία ενέπνευσαν πολλούς σπουδαίους ανθρώπους, όπως τον Γιάννη Τσαρούχη που τις ζωγράφισε, τον Μπρεσόν που τις φωτογράφισε και άλλους, χθες το πρωί παρακάλεσα την καλή φίλη Αλεξάνδρα Μαυρίκου να με φωτογραφίσει και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα καθώς  χωρίς καμιά σκηνοθετική προσπάθεια, το κλικ πάγωσε την παρουσία μου μια ωραία στιγμή  στην οδό Ασωμάτων που ολόκληρη αποτελεί ένα μοναδικό μνημείο στην Πόλη μας… 

ΑΘΗΝΑ, 11122016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου