Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ



Το σημερινό πέρασμα από τον «Ναυτίλο» (Χαριλάου Τρικούπη 28) όπου συναντώ πολλούς καλούς φίλους και αγοράζω βιβλία, μου επιφύλασσε μια ωραία έκπληξη. Ο Γιώργος Τσάκαλος ο οποίος μας αγαπά όλους ανεξαιρέτως και μας αντιμετωπίζει συμπαθητικά τον καθένα με τα αναγνωστικά χούγια του, βρήκε και μου έδωσε το εξαντλημένο από καιρό μυθιστόρημα του Κώστα Χατζηαντωνίου «Αγκριτζέντο» (Ιδεόγραμμα) και το χάρηκα πολύ γιατί αν και το είχα παλαιότερα, κάπου χάθηκε και ήθελα πολύ να το έχω στη βιβλιοθήκη μου να το ξαναδιαβάσω με την πρώτη ευκαιρία και για τούτο ευχαριστώ πολύ τον Γιώργο.

Την μεγάλη χαρά μοιραστήκαμε και με τον Άρχοντα – Εκδότη της «Παρουσίας» εκλεκτό συνοδοιπόρο του κέντρου της Αθήνας Βασίλη Χατζηϊακώβου και φυσικά, όπως κάνουν όλοι πια ζητήσαμε από ένα νεαρό και μας έβγαλε μια φωτογραφία - εγώ να κρατάω το πολύτιμο «Αγριτζέντο» και ο Βασίλης το καινούργιο μυθιστόρημα του Κώστα «Ο κύκλος του χώματος» (Καστανιώτης» το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα. Το διάβασα μια φορά και για όσους δεν γνωρίζουν τον Κώστα και το έργο του, σας πληροφορώ ότι θα το εκτιμήσετε. Με την ευκαιρία δε, και γνωρίζοντας πως ο Κώστας Χατζηαντωνίου και πολλοί άλλοι εκλεκτοί συγγραφείς (δείτε στη σχετική ανάρτηση στο τέλος του κειμένου) συμμετέχουν στο διεθνές συνέδριο για τον Γιώργο Σεφέρη στο Παλέρμο τους στείλαμε τους χαιρετισμούς μας και ευχόμαστε καλή επιτυχία και επάνοδο στα πάτρια! 

ΑΘΗΝΑ, 17052017


https://web.facebook.com/kostas.hatziantoniou?pnref=lhc.friends




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου