Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΑΜΟΡΓΟ

Λεβροσός, μια παραλία όνειρο στην Αιγιάλη!

Αφήνουμε πίσω μας απόψε τη μικρότερη νύχτα του χρόνου και θα περάσουμε, κατά πως μπορεί και έχει στρώσει ο καθένας, τη μεγαλύτερη μέρα του 2017 και με την οποία ανοίγει και επισήμως το ελληνικό καλοκαίρι και όπως συνηθίσαμε τα τελευταία χρόνια θα κάνουμε σχέδια για διακοπές, στα νησιά ή στα βουνά, αναλόγως όπως επιθυμεί ο καθένας.  

Αν και ο βροχερός φετινός Ιούνιος και τα όσα βεβαίως ζούμε με υποχρεώνουν να κάνω περιορισμένα σχέδια, θα τηρήσω κι εφέτος την παράδοση. Έτσι το πρώτο πράγμα που πήγε ο νους μου για το καλοκαίρι είναι η Αμοργός, ένα νησί που αγαπάω ιδιαίτερα και το έχω περπατήσει ολόκληρο. Στα πολλά ταξίδια που έχω κάνει κατά τα περασμένα 20 χρόνια, γνώρισα πολλούς ανθρώπους, έκανα φίλους και έτσι τολμώ να την πω σαν την δεύτερη, μετά την πρώτη πατρίδα των βουνών, νησιωτική πατρίδα μου.


Όπως δεν είχα σκεφτεί τίποτα για το καλοκαίρι, έτσι δεν χρειάστηκε και βάλω κάτω τον χάρτη να κάνω σχέδια και είπα ότι φέτος το καλοκαίρι έχει κάποια ταξίδια στην Αμοργό. Πόσες μέρες και πότε, το άφησα να τρέχει και να τα κάνω αναλόγως με τη διάθεση και τις καταστάσεις που θα προκύψουν καθώς και από την πρόοδο ενός έργου που έχω ξεκινήσει από πολλά χρόνια πριν και πρέπει φέτος να τελειώσει. Πρόκειται για την έκδοση μιας  σειράς κειμένων, άλλα δημοσιευμένα και άλλα αδημοσίευτα που θέλουν όπως κατάλαβα να πάρουν λίγο αέρα από την Αμοργό και να δουλευτούν επί τόπου, στην Αιγιάλη, στα Κατάπολα, τη Χώρα, την Έξω Μεριά και όπου αλλού χρειαστεί για να γίνουν καλύτερα!

ΑΘΗΝΑ, 21062017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου