Κυριακή 14 Μαΐου 2017

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΥ



Ας είναι καλά οι φίλοι και οι αγαπημένες μου φίλες βεβαίως που με προτιμούν ως συνοδηγό σε διάφορα ανά την Ελλάδα ταξίδια τα προηγούμενα χρόνια και βεβαίως εύχομαι να συνεχίσουμε να συνταξιδεύουμε για πολλά ακόμη χρόνια. Σε αυτά τα ταξίδια λοιπόν λίγο πολύ όλοι μου κάνουν την τιμή να με βγάζουν και καμιά φωτογραφία κι έτσι έχω κι εγώ να τα θυμάμαι. Μια απ’ αυτές τις φωτογραφίες είναι από τον Δημήτρη Παπαδιά ο οποίος αποκαλύπτω ότι είναι και από τους αυστηρότερους οδηγός ειδικά για το χρόνο της αναχώρησης από την Αθήνα και με αγχώνει αλλά περνάμε καλά όπου πάμε κι καμιά φορά τυχαίνει να μου βγάλει και καμιά καλή φωτογραφία, όπως αυτή κάτω από την χαμηλή κορυφή του Τυμφρηστού, το λεγόμενο Κουμπί τον Απρίλιο του 2008 και τον ευχαριστώ πολύ για την τέχνη του και τον συμβολισμό που έκλεισε στη φωτογραφία. Συμβολισμός που έχει να κάνει με την κορυφή του βουνού η οποία από ορισμένα σημεία μοιάζει με το γιγαντιαίο πρόσωπο ανθρώπου που ατενίζει το άπειρο του σύμπαντος!

ΑΘΗΝΑ, 15052017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου