Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

ΕΓΩ, Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ - ΠΡΑΣΙΝΟΙ


Με ρώτησαν αρκετοί φίλοι, αν έχω αποχωρήσει από τους Οικολόγους - Πράσινους και «πολιτεύομαι» με τον ΣΥΡΙΖΑ ή με κάποιο τρόπο τον υποστηρίζω. Δικαιολογημένα με ρώτησαν, αφού είδαν πως ο τοίχος μου στο Facebook  φιλοξένησε κάποιες φωτογραφίες από την προεκλογική συγκέντρωση του προαναφερόμενου κόμματος στην Ομόνοια.
Λησμονούν όμως ότι αυτή η ανάρτηση έχει να κάνει με τη συνήθεια ενός δημοσιογράφου, που όταν μπορεί, πηγαίνει και παρακολουθεί διάφορα γεγονότα ή καταστάσεις που συμβαίνουν στην πόλη ανεξάρτητα αν αυτό γίνεται εντεταλμένα από ένα ΜΜΕ ή αποτελεί μέρος της δικής του διάθεσης. Η παρουσία μου επίσης στην συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ έχει να κάνει με το γεγονός ότι σε αυτό το χώρο διατηρώ με πολλούς παλιές φιλίες, φιλίες που ξεκινάνε από τα χρόνια του «Ρήγα» καθώς και πολλές γνωριμίες λόγω της δημοσιογραφίας από το 1981 έως σήμερα σε διάφορες εφημερίδες, συμπεριλαμβανομένης και της «Αυγής».

Φυσικά και θα χαιρόμουν να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα και να σχηματίσει κυβέρνηση με άλλες αριστερές δυνάμεις αλλά τούτο εξαρτάται από τον ελληνικό λαό, τον καθένα μας ξεχωριστά και εκφράζει αυτό που καλούμε δικαίωμα επιλογής, σε αυτό τον τόπο χρόνια τώρα  ταλανίζεται και υποφέρει από τις πράξεις αναξίων πολιτικών όλων των χρωμάτων.
Για να ξεκαθαρίσουμε αυτό το ζήτημα και να μην υπάρχουν παρανοήσεις: εγώ βρίσκομαι από το 1989 και παραμένω μέχρι σήμερα στο χώρο των Οικολόγων - Πράσινων και υποστηρίζω όσο μπορώ την αυτόνομη συμμετοχή μας στις σημερινές κρίσιμες εκλογές για τη χώρα μας, με προσωπικό αγώνα στον πραγματικό αλλά κυρίως στον δικτυακό κόσμο.

Με τον ΣΥΡΙΖΑ αυτό που γειτονεύει εμένα προσωπικά, είναι ο διαφορετικός λόγος που μπορώ κάλλιστα  να εκφράσω και ως μέλος των Οικολόγων - Πράσινων, σήμερα  δια της ψήφου και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, θα συνεχίσω και αύριο. Έτσι λοιπόν εγώ σήμερα ψηφίζω Οικολόγους - Πράσινους στην Α’ Αθηνών, καθότι μετά από τόσα χρόνια διαμονής στην Αθήνα έγινα και δημότης της και το ίδιο θα κάνουν συγγενείς, φίλοι και γνωστοί στην ιδιαίτερη πατρίδα, τη Φθιώτιδα και την Ευρυτανία.

Σας ευχαριστώ και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους που θέλουν να ξημερώσει αύριο μια άλλη μέρα για τη ζωή μας και την Ελλάδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου