The game is over ή αλλιώς, κανένα ρόπαλο δεν πρόκειται να βρεθεί στην τροχιά
που κάνει ένα μπαλάκι ή και δυο μπαλάκια, να τα εμποδίσουν να την ολοκληρώσουν.
Η διαφήμιση (ποιος θυμάται άραγε την
ταχύτητα που άλλαζε το θέμα στα τεράστια πλαίσια των εταιρειών διαφήμισης τα χρόνια της ανέμελης
ζωής) φαίνεται πως δεν έχει πελάτες ή μας περιμένουν νέες εκπλήξεις, από ένα χώρο που
μοιάζει μεν να έχει σβήσει αλλά σίγουρα δεν έχει καταθέσει τα όπλα, έστω και αν
αυτά είναι ραγισμένα...
(Από το παρατημένο πάρκινγκ Σόλωνος και Μαυρομιχάλη γωνία, το πλαίσιο με νέο θέμα).
ΑΘΗΝΑ, 28042014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου