Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ



Με την πολιτική η σχέση μου ποτέ δεν ήταν ενθουσιώδης. Λόγω της δουλειάς όμως πάντα την εύρισκα διαρκώς μπροστά μου αλλά εκ των πραγμάτων έπρεπε να κρατάω τις αποστάσεις μου αρκούμενος να σχολιάζω πρόσωπα και πράγματα με τον δικό μου τρόπο και πάντα με την υπογραφή μου στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Χάριν τούτου ποτέ δεν παρασύρθηκα με υποψηφιότητες αλλά δεν υπήρξα ποτέ μέλος κάποιου κόμματος. 

Εξαίρεση σε αυτή τη στάση ήταν μόνο ο χώρος της οικολογίας στον οποίο είχα δραστηριοποιηθεί από πολύ νωρίς και τον υποστήριξα από τα πρώτα βήματά του στη δεκαετία του ’80. Με αρχή τις εκλογές του 1989 (ποιος άραγε θυμάται των πρώτη επιτυχία της οικολογίας;) πολλές ήταν οι φορές που εκτέθηκα στις εθνικές εκλογές με τα κατά καιρούς σχήματα που παρουσίαζε ο χώρος της οικολογίας. Τελευταία φορά ήταν στις ευρωεκλογές του 2014 με τον συνδυασμό «ΠΡΑΣΙΝΟΙ – Αλληλεγγύη, Δημιουργία, Οικολογία» με επικεφαλής τον Νίκο Χρυσόγελο και το αποτέλεσμα δεν μας απογοήτευσε.

Τούτη τη φορά εκτίθεμαι πάλι στις ευρωεκλογές της 26 Ιουνίουμαζί με τον Νίκο Χρυσόγελο και πολλούς καλούς φίλους και φίλες στον συνδυασμό  «ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΑΣΙΝΟΙ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ» ελπίζοντας σε ένα καλό αποτέλεσμα που δεν θα είναι τίποτα άλλο παρά η διαφορετική ματιά και προσέγγιση στα κρίσιμα πράγματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία μας, η Ευρώπη και ο πλανήτης. Η δυνατή ομάδα των υποψηφίων έχει αποδείξει πως στην πολιτική δεν αρκεί η δύναμη αλλά τα καλύτερα αποτελέσματα τα φέρνει ο τρόπος που βλέπουμε και διαχειριζόμαστε τα πράγματα είτε αυτά προκύπτουν ξαφνικά ή χρονίζουν… 

ΑΘΗΝΑ, 13052019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου