Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ΜΙΑ ΑΝΕΠΑΝΤΕΧΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΤΗΜΟΝΑ…



Έμαθα να γράφω στο χαρτί και σε αυτό να διαβάζω και συνεχίζω το περισσότερο έργο μου να αρχίζει και να τελειώνει με αυτόν τον τρόπο. Στη δουλειά αργότερα τα δάχτυλά μου πρόλαβαν να ακουμπήσουν  για λίγο τα κουμπιά της γραφομηχανής και από νωρίς άρχισαν να λιώνουν στο πληκτρολόγιο των υπολογιστών αλλά δεν τα καταφέρνουν καλά με τα τάμπλετ και τα κινητά. Όπως και να’ χει ακολούθησα τον ίδιο δρόμο με όλο τον κόσμο στους υπολογιστές αλλά ποτέ δεν έφυγε από το μυαλό μου η ιδέα πως αυτά που γράφουμε, διαβάζουμε και φωτογραφίζουμε κάποια μέρα και από κάποιο λάθος ή ένα άλλο φαινόμενο θα σβήσουν και δεν θα μπορούμε να δούμε ούτε τις στάχτες τους!!!

Τι τα λέω αυτά; Απλά γιατί σήμερα το μεσημέρι φίλος με ειδοποίησε στα χωράφια που ήμουν και άνοιγα λάκκους να φυτέψω κάποια δέντρα ότι έσβησαν τον Ακτήμονα από το στερέωμα του διαδικτύου. Η πρώτη σκέψη που έκανα δεν ήταν γιατί τον έσβησαν ,αλλά γιατί τόσο καιρό αναβάλλω συνεχώς το τράβηγμα κάποιων κειμένων που μου αρέσουν και την αποθήκευσή τους σε τυπωμένο χαρτί ώστε να τα βρίσκω καλύτερα σε περίπτωση που δεν έχω σύνδεση με το δίκτυο και γιατί όχι και ηλεκτρικό ρεύμα. Έτσι ο διαρκής φόβος για την πιθανότητα να χαθούν κάποια αρχεία επιβεβαιώθηκε και το μόνο που μπορούσα να κάνω και να μου δώσει λίγη ελπίδα ότι μπορεί να τα ξαναβρώ, ήταν να απευθυνθώ στην εταιρεία που μου έδωσε δικτυακό χώρο να δει τι είχε γίνει με τον Ακτήμονα.

Από εκεί έμαθα και σε πολύ γρήγορο χρόνο μάλιστα πως από κάποιο λόγο νόμισαν πως παρέβαινα τους κανόνες κάνοντας  phishing (ηλεκτρονικό ψάρεμα) και γι’ αυτό κλείδωσαν για τιμωρία τον Ακτήμονα στα υπόγεια της Google. Φυσικά με ειδοποίησαν γι’ αυτό κι εγώ τους έγραψα πως δεν συνέβαινε κάτι τέτοιο αλλά τόνισα πως μου αρέσει πολύ να με διαβάζουν και να το βλέπω αυτό στις μετρήσεις που δείχνει το εργαλείο. Δεν άργησαν να με διαβάσουν και πολύ σύντομα μου απάντησαν πως είδαν την περίπτωσή μου και διαπίστωσαν πως δεν επρόκειτο για phishing και άφησαν πάλι ελεύθερο τον Ακτήμονα.
Έτσι μπορούμε να ξαναβλέπουμε στον Ακτήμονα  νέα αλλά και παλιά κείμενα και φωτογραφίες αλλά η σημερινή λαχτάρα ομολογώ με έκανε να βάλω απόψε κιόλας μπροστά να τραβήξω τα κείμενα που θέλω και να τα κρατήσω στο χαρτί γιατί κανένας δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί είτε από λάθος εκτίμηση, είτε και από εσκεμμένη επίθεση από κάποιους που πιθανόν να μην τους αρέσουν αυτά που γράφω…


ΣΗΜ. Η φωτογραφία συμβολική, από χορό στο Μάραθο Ευρυτανίας να κρατάω τον αείμνηστο μπάρμπα Λάμπρο Κοντογούνη μιας και στην σχετική με την απουσία του ανάρτηση «κλειδώθηκε» σήμερα ο έρμος ο Ακτήμονας.

ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΨΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ, 18022016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου