Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΜΕ ΡΙΖΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ...


 
Πολιτικός με τη στενή έννοια του όρου, ασφαλώς και δεν είμαι και παρά τη συνάφεια που είχα με το χώρο τους λόγω επαγγέλματος, ομολογώ πως ποτέ δεν με γοήτευσε ώστε να ασχοληθώ κι εγώ όπως έκαναν πολλοί συνάδελφοι συστηματικά με την πολιτική. Μου άρεσε περισσότερο η δουλειά μου και με ενθουσίαζε όταν κάποιοι πολιτικοί αντλούσαν από αυτή ιδέες, ανεξάρτητα αν τις προωθούσαν ή όχι. Μου αρκούσε πως έδιναν προσοχή και σε κάποια ζητήματα που χάρη στο ενδιαφέρον μου τα προέβαλλα μέσα από τα ΜΜΕ.
Μου έφτανε λοιπόν η δημοσιογραφία αλλά κάποιες φορές έμπαινα και στα χωράφια της πολιτικής με τη συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια των οικολογικού χώρου στις εθνικές εκλογές, από το 1989 με τους Οικολόγους Εναλλακτικούς μέχρι πέρσι με τους Οικολόγους Πράσινους πιστεύοντας πως έτσι συμβάλλω στην ανάπτυξη του οικολογικού κινήματος χωρίς ποτέ όμως να σκεφτώ να παραμελήσω μια εναλλακτική ή ακτιβίστικη δημοσιογραφία που κάνω ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια και έχει και καλό αντίκτυπο στηνκοινωνία.

Η οικολογία, είναι ο χώρος ο οποίος μπορώ να πω ότι ανήκω πολιτικά και τούτο δεν είναι κατάληξη ή μεταπήδηση από κάποιον άλλο πολιτικό χώρο ή σχηματισμό, αλλά η εξέλιξη κάποιων θέσεων που έχω διαμορφώσει σαν πολίτης για ορισμένα πράγματα που παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια σε όλη την Ελλάδα και θεωρώ πως συμβάλλουν στο διάλογο για τη ζωή και τον πολιτισμό και το μέλλον των τοπικών κοινωνιών στην Ελλάδα.
Έτσι λοιπόν θεώρησα πως είναι καλό να συμμετάσχω κι εγώ μαζί με πολλές φίλες και φίλους στο ψηφοδέλτιο των «Πράσινων, Αλληλεγγύη - Δημιουργία - Οικολογία» στο οποίο είναι επικεφαλής ο Ευρωβουλευτής Νίκος Χρυσόγελος, ένας άνθρωπος που εκτιμώ βαθύτατα και ο οποίος επί πολλά χρόνια αγωνίζεται με συνέπεια για την προόωθηση των οικολογικών θέσεων στην Ελλάδα και στα έδρανα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Περισσότερα στο www.prasinoi.gr, prasinoi στο Facebook, greensgr στο twitter.
ΑΘΗΝΑ, 19052014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου