Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΤΡΕΙΣ ΓΑΤΕΣ ΧΤΕΝΙΖΟΝΤΑΝ…



Φταίω εγώ που ότι βλέπω, το συνδυάζω (ακόμα) με τα τρέχοντα στην πολιτική; Μπορεί αλλά έχω και τα δίκαια μου καθώς πολλές φορές συμβαίνει εκεί που βρίσκομαι στα πάνω μου όταν ταξιδεύω στις Μικρές Πατρίδες να μου τυχαίνει μια σπάνια σκηνή, σαν αυτή της φωτογραφίας που βλέπετε και να με υποχρεώνει να δω τα πράγματα μέσα από το φίλτρο της πραγματικότητας η οποία όμως για να γίνει κατανοητή θέλει τις μεταφορές της.

Είδα λοιπόν σήμερα το μεσημέρι τρεις γάτες νίβονται στην αυλή του Νίκου Μαθέ στο χωριό Μαρίνα της ορεινής Μεσσηνίας και άθελα το μυαλό μου πήγε στις τρεις «κυρίες» του ΠΑΣΟΚ (Καιλή, Μερεντίτη, Παναρίτη) που ως λυσσασμένες τίγρεις απειλούσαν πριν από λίγες μέρες από τις οθόνες ότι με τη στάση τους στη χθεσινή κρίσιμη ψηφοφορία στη Βουλή των Ελλήνων θα σβήσουν το ΠΑΣΟΚ και θα ξημερώσει μια άλλη μέρα στην Ελλάδα.

Τίποτα τελικά δεν έκαναν. Και οι τρείς τους αποδείχθηκε πως νίβονταν και χτενίζονταν για μια ακόμη φορά στον καθρέπτη της πολιτικής αυταρέσκειάς τους, όπως απλά ξέρουν να κάνουν οι όποιες γάτες του χωριού ή της πόλης που από τη μοίρα τους ποτέ δεν πρόκειται να γίνουν τίγρεις όσο κι αν ξύνουν τα νύχια τους στο παρκέ ή στα κεραμίδια του οίκου που τις θρέφει και τις φροντίζει. Τίποτα, εκτός από να χτενίζονταν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου