Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ


 
Με τον Θύμιο Κάκο στομονοπάτο που οδηγεί από τη Νεράιδα στον Μέγδοβα που πήγαμε και κάναμε λήψεις για το Μέγα Γεφύρι.
Ούτε βαλτοί να ήταν σήμερα το μεσημέρι στη «Δημόσια Τηλεόραση» που έβαλαν σε πολλοστή επανάληψη μια εκπομπή από τη σειρά «Μένουμε Ελλάδα» που πολλές φορές πήγαινα σε κάποιες αποστολές που έκανε ο καλός φίλος Θύμιος Κάκος και βοηθούσα ενώ περνούσαμε καλά κι έτσι έβγαινα κι εγώ καμιά φορά στο «γυαλί» και χαίρονταν η μάνα μου που με έβλεπε καθώς και αρκετοί που είχαν την απορία τι κάνω στις περιπλανήσεις μου.


Με τον Φώτη Γιαννουσιά και τον Ηλία Γάκη που αμιλλώνται στην τέχνη της φλογέρας δίπλα από τη βρύση του Κώστα Κόκκινου στη Νεράιδα.
Μια τέτοια εκομπή έβαλαν σήμερα στην «ΔΤ» και συγκεκριμένα μια εκπομπή αφιερωμένη στα χωριά του Καποδιστριακού Δήμου Ιτάμου, στα Άγραφα της Καρδίτσας και στο Μέγδοβα, ήτοι Καστανιά, Καροπλέσι και κυρίως τη Νεράιδα (Σπινάσα) που ασχοληθήκαμε και παρουσιάσαμε ένα σωρό θέματα που άπτονταν κυρίως τη ζωή των μονίμων κατοίκων τους περισσότερους από τους οποίους γνώριζα βεβαίως από παλαιότερα ταξίδια μου και έχω γράψει ένα σωρό πράγματα γι’ αυτούς και συνεχίζω να κρατώ επαφή μαζί τους.
Για αυτή την εκπομπή έμαθα από φίλους γιατί η δική μου αρχαία τηλεόραση πιάνει μόνο MEGA και χωρίς αποκωδικοποιητή μάλιστα και το χάρηκα γιατί φαίνεται πως εκτός του ότι δεν έχουν με τι να γεμίσουν το πρόγραμμα επιλέγουν να προβάλλουν κάποιες ιδιαίτερες,όπως αυτές για παράδειγμα που κάναμε με τον Θύμιο. Αυτό μου έδωσε την ιδέα, (έβαλε το χεράκι του και ο Τάκης Λάτας βέβαια) να ετοιμάσω μια πρόταση για μια καινούργια σειρά με εκπομπές για την Ελλάδα και τον κόσμο της. Είπαμε μάλιστα να βάλουμε μπροστά από αύριο, αυτός που διακρίνεται για την πρακτική αντιμετώπιση της ζωής θα αναλάβει τα γραφειοκρατικά και εγώ τις όποιες άλλες δραστηριότητες.

Με την ευκαιρία λοιπόν και για να ζεσταθούμε περισσότερο, ανέσυρα από το αρχείο ωρισμένες φωτογραφίες για να θυμηθούμε όλοι την ωραία αυτή εποχή και μαζί της και τους υπέροχους ανθρώπους που συναντήσαμε και μιλήσαμε στα χωριά του Ιτάμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου