Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΤΑ ΘΟΛΑΡΙΑ



Τα Θολάρια, το μεγάλο χωριό της Αιγιάλης στην Αμοργό είναι από εκείνα που μου αρέσουν περισσότερο για τη φυσική του ομορφιά, την ιστορία του αλλά κυρίως για τους ανθρώπους του με τους οποίους έχω αναπτύξει ιδιαίτερες σχέσεις και χαιρόμαστε πολύ όταν συναντιόμαστε οποιαδήποτε στιγμή στο χρόνο. Παρόλο δε που έχω επισκεφτεί την Αμοργό πάνω από 40 φορές τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια, την έχω περπατήσει ολόκληρη και έχω πάει σε όλα σχεδόν τα πανηγύρια της χειμώνα και καλοκαίρι, δεν είχε τύχει να βρεθώ στο μεγάλο πανηγύρι των Θολαρίων, των Αγίων Αναργύρων που ξεκίνησε χθες και κορυφώνεται σήμερα στο ωραίο αυτό χωριό.





Χθες έγινε ήταν ο μεγάλος εσπερινός και ακολούθησε γλέντι στην αυλή της εκκλησίας που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Θολαρίων "Η αρχαία Βίγλα" με τους μουσικούς Μάρκο Γαβαλά, Γιακουμή Γαβαλά και Μανώλη Νομικό ενώ σήμερα θα ακολουθήσουν άλλα ωραία και για τα οποία θα διαβάσετε αναλυτικά σε επόμενο σημείωμα γιατί τούτη την ώρα προέχει η συμμετοχή μου σήμερα στο ωραίο πανηγύρι…

ΑΜΟΡΓΟΣ, 01072017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου