Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΑΙΓΙΑΛΙΣ» ΣΤΟΝ ΟΡΜΟ ΑΙΓΙΑΛΗΣ



Στην Αμοργό πήγα για πρώτη φορά το 2003, στο φεστιβάλ «ΥΠΕΡΕΙΑ» που επί σειρά ετών προβάλλει αυτό το ξεχωριστό νησί των Κυκλάδων, τη φύση, τον πολιτισμό και τους ανθρώπους του. Έτσι γνώρισα το ξενοδοχείο Aegialis Hotel & Spa, ψυχή του οποίου είναι η Ειρήνη Γιαννακοπούλου που διοργανώνει και το προαναφερόμενο ωραίο φεστιβάλ.

Δεν χρειάστηκε πολύ να με κερδίσει η Αμοργός και από τότε μέχρι σήμερα την έχω επισκεφτεί παραπάνω από 30 φορές σε διάφορες εποχές του χρόνου, φθινόπωρο και άνοιξη οι περισσότερες γιατί είναι και πιο ευνοϊκές οι συνθήκες να την γνωρίσω. Έτσι μπορώ να λέω πως την έχω περπατήσει ολόκληρη (πλην το τρομερού Ξόδωτου και δεν έχω πάει και στα Μεταλλεία), έχω συμμετάσχει αρκετές φορές σε όλα τα μεγάλα πανηγύρια καθώς και σε πολλά μικρότερα σε κάθε μεριά του νησιού και ως είναι επόμενο γνώρισα και έκανα πολλούς φίλους από την Αμοργό και η φιλία μας κρατάει γερά.

Πολλά και ωραία μάλιστα ήταν και τα αφιερώματα και τα κείμενα που έγραψα για διάφορα πράγματα της Αμοργού (από τα πανηγύρια ειδικά μέχρι το ελαιομάζωμα στην Αιγιάλη και τα μελίσσια της Νικουριάς καθώς και για μικρά νησιά γύρω της, την Γραμβούσα και την Κίναρο) και τα οποία δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες και τα περιοδικά όσο αυτά ήταν στην άνθησή τους. Στη δημοσιογραφική αυτή δραστηριότητα πρέπει να προσθέσω και ένα βιβλίο με τίτλο «Κέντημα στην πέτρα ήταν η ζωή του» το οποίο ήταν αφιερωμένο στον Μιχάλη Ρούσσο που κέντησε στις πέτρες του Ασφοντυλίτη τους καημούς και τα όνειρά του το οποίο έχει εξαντληθεί και θα επανακυκλοφορήσει ελπίζω σύντομα.




Ως βάση για τη γνωριμία μου με την Αμοργό τις περισσότερες φορές ήταν το ξενοδοχείο 
Aegialis Hotel & Spa χάρη βεβαίως της Ειρήνης Γιαννακοπούλου και της οικογένειας της με την οποία έχουμε καλλιεργήσει μια ωραία φιλία και με έχει βοηθήσει πολύ σε αυτά που κάνω. Έτσι εκεί νιώθω κυριολεκτικά σαν το σπίτι μου και μου αρέσει πολύ μετά τις περιπλανήσεις μου να κάθομαι στις βεράντες του και να κοιτάζω τον μεγάλο όρμο της Αιγιάλης, πράγμα που συγκαταλέγεται στα μεγάλα ατού του ξενοδοχείου για το οποίο θα σας γράψω περισσότερα σε επόμενα σημειώματα τις ημέρες που θα ακολουθήσουν. 

ΑΜΟΡΓΟΣ, 17072017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου