Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΟΡΓΟ…

Η παραλία της Αιγιάλης, μια από τις πιο ωραίες των Κυκλάδων

Την Αμοργό την γνώρισα πριν από δεκαπέντε χρόνια και από τότε την επισκέπτομαι συνέχεια, την έχω περπατήσει όλη (πλην του τρομερού Ξόδωτου λόγω υψοφοβίας και δεν έχω πάει και στα Μεταλλεία), έχω ζήσει όλα της τα πανηγύρια, την αγαπώ σαν δεύτερη νησιωτική πατρίδα, έχω συνδεθεί με καλή φιλία με πολλούς Αμοργινούς και έχω γράψει πολύ ωραία κείμενα που έχουν δημοσιευτεί σε εφημερίδες και περιοδικά τα οποία κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως υπήρχαν και μάλιστα από αυτά τότε ζούσαμε...

 Άλλαξαν οι εποχές στα ΜΜΕ, διαλύθηκαν κυριολεκτικά αλλά αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα σταματήσουμε να γράφουμε και τα καινούργια Μέσα αποτελούν μια πρόκληση ακόμη και για μας τους παλαιότερους (από την εποχή της λινοτυπίας ακόμη δημοσιογράφους) πρόκληση στην οποία πιστεύω πρέπει να  ανταποκριθούμε με τον τρόπο που ο καθένας μας έχει διαμορφώσει και αναγνωριστεί και βεβαίως με την ποιότητα που πρέπει να έχουν αυτά τα νέα κείμενα σε ένα παγκόσμιο ψηφιακό περιβάλλον. Όντως απαιτείται ένας καινούργιος τρόπος γραψίματος και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε πάλι ενδιαφέροντα κείμενα και παρουσιάσεις ωραίων τόπων και ανθρώπων που αγαπάνε τον τόπο τους, δημιουργούν και αποτελούν… το αλάτι του κόσμου που ζούμε.


Εγώ από την πλευρά μου, τολμώ αυτές τις ημέρες να ξεκινήσω μια καινούργια σειρά κειμένων και παρουσιάσεων για την Αμοργό την οποία γνωρίζω καλά και με τη βοήθεια και την υποστήριξη των φίλων που έχω στο ωραίο νησί, πιστεύω πως θα καταφέρω να σας μεταφέρουμε συχνά και τακτικά εικόνες και πράγματα που πολλούς θα ενδιαφέρουν. 

ΑΜΟΡΓΟΣ, 02072017  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου