Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΣΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΥ






Έτσι ξαφνικά ήρθε μια ημέρα πέρσι το καλοκαίρι η πρόταση από μια φίλη σκηνοθέτιδα να παίξω ένα μικρό ρόλο σε ένα ντοκυμαντέρ που δούλευε εκείνο τον καιρό ο ΣΚΑΙ και είχε σαν θέμα την ιστορία της τροφής. Δεν το πολυσκέφτηκα, καθώς δεν είχα την τύχη ποτέ άλλοτε να κάνω τον ηθοποιό, ούτε και ήξερα πως θα έβγαινα στην οθόνη, αφού και στην τηλεόραση ακόμη, σπάνιες είναι οι φορές που έχω παρουσιαστεί, είπα αμέσως ναι! 



Έτσι πήγα ένα πρωί στο στούντιο, με έντυσαν με ρούχα αρχαίου και έπαιξα το ρόλο του Θεόφραστου, του επιλεγόμενου και ως πατέρα της Βοτανικής και μου άρεσαν πολύ το βάψιμο, το ντύσιμο, τα φώτα, οι κουβέντες με το συνεργείο. Καθώς η εμπειρία μου με την υποκριτική τέχνη ήταν μηδαμινή, άκουγα προσεκτικά τις εντολές του σκηνοθέτη και προσπαθούσα να είμαι όσο γίνεται φυσικός και πειστικός στο ρόλο. Ήταν και πολύ νωπή εξάλλου η εμπειρία με τα χωράφια του χωριού που πάλευα εκείνο τον καιρό, είχα και το σχετικό μαύρισμα σε πρόσωπο και χέρια και όλα κύλησαν καλά, όπως μου είπαν.



Πριν από λίγες ημέρες που παίχθηκε το 2Ο επεισόδιο «Η αρχή της γαστρονομίας», δεν το είδα γιατί δεν ήμουν κάπου που να υπάρχει τηλεόραση αλλά πολλοί φίλοι που το παρακολούθησαν μου είπαν πως ήμουν πολύ καλός και κακώς δεν έγινα ηθοποιός. Το έψαξα μετά, το είδα, συμφώνησα μαζί τους και ομολογώ πως μου άρεσε και δεν θα έλεγα όχι να επαναλάβω την εμπειρία μου και στην ηθοποιία. Πέραν όμως αυτών, η εμπειρία αυτή ήρθε και την κατάλληλη στιγμή που αποδελτιώνω τις προσωπικές και δημοσιογραφικές μου εμπειρίες από την ελληνική ύπαιθρο και τον παραδοσιακό τρόπο παραγωγής και διαβίωσης και τις απλώνω σε μια έκδοση που ελπίζω όταν τελειώσει και κυκλοφορήσει θα εκτιμηθεί όσο και ο ρόλος μου ως Θεόφραστος!




- Σήμερα στις 18.40 στη σειρά ντοκυμαντέρ «Το ταξίδι της τροφής» που παρουσιάζει ο ΣΚΑΙ δείτε το επεισόδιο "Δύο Κόσμοι σε Μία Κουζίνα" που αναφέρεται στα χρόνια της οθωμανικής κυριαρχίας και ακολουθεί την εξέλιξη του φαγητού μέχρι σήμερα. 



ΥΓ. Δείτε το επεισόδιο και καμαρώστε στο ρόλο του Θεόφραστου με από το 45.00 ως το 48.00http://www.skai.gr/tv/show/?showid=66718

ΑΘΗΝΑ, 04062017

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου