Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΓΩΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ


 
Είμαι από χθες στη Νεράιδα Δολόπων Καρδίτσας, όπου αυτός ο απίστευτος Μάρτης που περνάμε έχει δημιουργήσει στη φύση γύρω την εντύπωση πως είναι τέλη Απρίλη. Τούτο θα φαίνονταν μια χαρά στις φωτογραφίες που τράβηξα σήμερα αλλά ο δαίμων της τεχνολογίας έβαλε το χεράκι του και δεν κατάλαβα πως ήρθα στα βουνά χωρίς ένα καλώδιο USB και έτσι δεν μπορώ να βγάλω τις φωτογραφίες να τις δούμε. Γι’ αυτό και σας στέλνω την καλησπέρα μου και την καλημέρα μου μαζί με δυο φωτογραφίες γιατί από νυκτός αύριο πρωί θα πάω με τους υλοτόμους στο δάσος της Βλάχας, πάνω από το Μέγα Λάκκο και δεν θα έχω δίκτυο, με ένα πολύχρωμο παγώνι που «έπιασε» χθες ο φακός μου να έχει βαρεθεί το ωραίο πάρκο Παυσίλυπον στην Καρδίτσα και να έχει πάρει το δρόμο προς το κέντρο της πόλης αδιαφορώντας για τα πάντα γύρω του...
ΝΕΡΑΙΔΑ ΔΟΛΟΠΩΝ, 23032014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου