Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ


Πέρασε του Αϊ Λιά, και δεν σας κρύβω ότι δεν ήμουν, ούτε στη Σίφνο, ούτε στα Άγραφα, ούτε στο Γράμμο ή οπουδήποτε αλλού στην Ελλάδα γιορτάζεται ο προφήτης και προστάτης των κορυφών αλλά πέρασα την ημέρα μου περιδιαβαίνοντας στα πεδινά της Αθήνας, ήτοι Μεταξουργείο, Κεραμεικό, Βάθης, Αχαρνών αναζητώντας υλικό για την καθημερινή πλέον συνεργασία με την εφημερίδα «Φιλελεύθερος». Έτσι δεν ήμουν ούτε στη θέση να ευχαριστήσω όλες και όλους ξεχωριστά για τις ωραίες ευχές που μου στείλατε και θα το προσπαθήσω με το φως της αυριανής ημέρας. Για να μη χαλάσουμε όμως την εικόνα που έχετε για μένα και την αγάπη μου για τα βουνά, σας στέλνω τις ευχαριστίες μου με μια φωτογραφία (δια χειρός Αντώνη Παπαδάκου)από την ανάβαση που κάναμε πριν από λίγα χρόνια με τους φίλους ποδηλάτες από την Καρδίτσα στην κορυφή του πανέμορφου Σβον στο κέντρο των Αγράφων που κινδυνεύει να γίνει δάσος από ανεμογεννήτριες ευχόμενος ο Προφήτης Ηλίας να βάλει εδώ το χεράκι του να αποτρέψει την βεβήλωση των ιερών του από αεριτζήδες και εργολάβους που σκέφτονται μόνο το εύκολο κέρδος.  

ΑΘΗΝΑ, 21072018 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου