Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ




Με ένα συμβολικό κείμενο, ξεκινάει από σήμερα η συνεργασία μου με την εφημερίδα «Φιλευλεύθερος» στην οποία καθημερινά σχεδόν θα βρίσκεται να διαβάσετε πράγματα για την πόλη και τους ανθρώπους της ειδομένα με μια άλλη ματιά - όπως συνηθίσατε τα τελευταία χρόνια στις σελίδες μου στο Facebook και στο actimon.blogspot.com.

Είναι μια ωραία στιγμή αυτή για μένα, καθώς στη διάρκεια της κρίσης έκλεισαν ένα μετά από το άλλο όλα τα περιοδικά και άλλαξαν οι εφημερίδες που συνεργαζόμουν κι έτσι κόντεψα σχεδόν να ξεχάσω τι είναι να βλέπω μια δουλειά μου τυπωμένη στο χαρτί. Όχι πως μου ήταν δύσκολο να προχωρήσω στη νέα ψηφιακή εποχή αλλά οι παλιές αγάπες είναι και οι πιο δυνατές και αυτά που έμαθα από τα πρώτα βήματά μου στη δημοσιογραφία πάντα θα με ακολουθούν έστω κι αν είναι ξένα προς τους νεότερους. Το σημερινό δημοσίευμα, με το υπαινικτικό θέμα για τη δημοσιογραφία, τις εφημερίδες και την πορεία τους στα 35 χρόνια που τις υπηρετώ, είναι η αρχή για μια καινούργια περίοδο και για μένα και ελπίζω πως θα εκτιμηθεί από το αναγνωστικό κοινό στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα για να μην ξεχνάμε πως και η πρωτεύουσα, μια δεύτερη μικρή πατρίδα είναι για τους περισσότερους.

Έτσι λοιπόν φτάσαμε σήμερα και καμαρώνω μαζί με κάποιους φίλους και συναδέλφους φυσικά, μια ολόκληρη σελίδα στην εφημερίδα «Φιλελεύθερος» με την υπογραφή του Ακτήμονα του Αθηναίου! Σε αυτή την νέα περίοδο για μένα σας θέλω δίπλα μου όπως παλιά για να μπορέσουμε να περπατήσουμε την πόλη και να δούμε με μια άλλη ματιά!   

ΑΘΗΝΑ, 03072018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου