Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΗΜΕΡΑ Γ'


Στην καινούργια μου γειτονιά που βρέθηκα ντάλα καλοκαίρι κατοικούν πάρα πολύ αλλοδαποί και μουσουλμάνοι και αυτό είναι κάτι που όλοι γνωρίζουμε. Με την περίπτωση δεν έχω κανένα πρόβλημα, αντιθέτως δε μου αρέσει για πολλούς και διάφορους λόγους…

Ήμουν λοιπόν προετοιμασμένος για αυτό αλλά εδώ και λίγη ώρα είμαι έτοιμος να πηδήξω από το μπαλκόνι της πίσω πλευράς καθώς κάποιος σε μια διπλανή πολυκατοικία, ιδιαίτερα θρησκευόμενος ως φαίνεται, έχει βάλει στη διαπασών το ραδιόφωνο με μια λειτουργία (δεν ξέρω τι ακριβώς είναι αλλά έτσι μου φαίνεται) και έχει πλημμυρίσει ο ακάλυπτος χώρος από τη φωνή του μουεζίνη που ψέλνει σε κάποιο τζαμί της Ανατολής.

Δικαίωμά του θα πούμε ορισμένοι και πιστεύω πως μόλις τελειώσει (η λειτουργία) θα κατεβάσει την ένταση και θα ησυχάσουμε. Το θέμα όμως είναι πως αυτός ο άνθρωπος που θύμισε κάτι γέρους δικούς μας που βάζουν το πρωί της Κυριακής στο τέρμα την τηλεόραση να παρακολουθήσουν τις λειτουργίες και ξεκουφαίνουν τον κόσμο. Κι ακόμα περισσότερο τη γιαγιά μου, στα μέσα της δεκαετίας του ’60 που αποκτήσαμε ραδιόφωνο στο σπίτι, που ήταν ανήμπορη να πάει στην εκκλησία και με φοβερή ευλάβεια άκουγε τη λειτουργία από την αρχή ως το τέλος και σταυροκοπιόνταν συνεχώς.

Και κακά τα ψέματα, μιας και από το πρωί στον ΣΚΑΙ άκουγα συνεχώς (μέχρι που το έκλεισα) διάφορα αφιερώματα στη γιορτή της Παναγίας και τη λειτουργία που θα κάνει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα, προσωπικά δίνω ελευθέρας σε αυτόν τον άνθρωπο να ακούει όσο δυνατά θέλει το λόγο του δικού του θεού και δεν θα πέσω όπως απείλησα από το παράθυρο γιατί αυτός τουλάχιστον πιστεύει…

1 σχόλιο:

  1. όμως έχουμε και μεις δικαίωμα στην ησυχία μας και στην άρνηση του θρησκευτικού βιασμού, ανεξάρτητα από τη θρησκεία του άλλου που, όταν μάς επιβάλλεται, βρίσκεται απέναντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή